Friday, December 25, 2009

Ngantuknya...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

Hari ni 4.30 pagi dah terjaga pasal terdengar adib merengek sakit. Kejutkan wife aku suruh tengok (hehehe). Anu dia tegang ke apa tu pasal sakit. tak tahu nak buat apa, suruh dia tahan atau pergi kencing atau jalan2 nak kurangkan tegang, tapi tak mau dia. Rasanya bab2 tegang ni sesape pon tak dpt tolong kecuali diri sendiri, ni berkaitan dgn mental sebenarnya...hehehehe...berdasarkan pengalaman. Aku tengok adib ada progress lah, bengkak keliling dah mula surut, jahitan cantik jugaklah. Ingat hari ni nak gi cari apa2 pati ikan haruan utk bagi dia biar cepar sembuh luka. InsyaAllah, adib akan cepat sembuh. Semalam gi jumpa doktor mcm yg disuruh, bukan main takut adib, trauma agaknya kena suntik hari tu. Doktor cuma bubuh ubat antibiotik kat luka tu je..

Walaupun bangun awal, tapi tak gi pon surau utk solat subuh, solat kat umah je, hehehe. Malam ni pon rasa ponteng jugak psl nak hantar mak aku naik bas balik kelantan. Bas agaknya sampai dlm 9.30 mlm, tapi kono la gi awal sikit. Hari ni genap mak aku 3 minggu kat sini sejak balik ke sini raya hari tu. 27/12 ni pulak anak sedara aku, aina gi daftar UiTM kat arau. Aku rasa ralat jugak tak dapat nak hantar dia sama... kalau aku kat kelantan nih, sure aku gi punya...dan rasa aku patut jugak bagi dia duit sikit buat belanja...sian dia, dia anak yatim, baik budi bahasa. Nanti aku kirimlah kat mak aku nnt...

Semalam nurin dah dpt surat tawaran ke sri puteri, kena jwb cepat2 dan banyak jugak senarai keperluan kena ada, tu sume tak kisah, asalkan dia mahu... Isnin ni gi buat medical check-up nurin kat colombia dan cari keperluan mana2 yang belum ada..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...