Tuesday, December 15, 2009

Kena Lagi??

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
 

Aku sekarang kat computer lab sekolah. nampaknya sesi menanda skrip terbengkalailah psl internetnya laju jugak... Tadi sampai sekolah terus mintak kunci dr staff dan terus dtg sini. Sebelum tu aku breakfast dulu ngan wife aku kat warung depan gedung. pekena kueteow goreng kat situ. Bila masuk je complab nih, suprise jugak psl pc kat meja guru ni monitornya dah tukar baru, flat skrin pulak tu. Aku tak tahu pon dah tukar. Tadi mat pon masuk sini, dia kata masa budak exam PMR dulu dorang dtg tukar. Dah lama aku tak masuk sini, rasa rimas kalau kat sini psl aircond tu tak berapa elok sgt. Kalau bwk budak2 pon rasa cuak je, dorang tak tahu nak guna, main game, tgk laman yang tah apa2, lebih baik tak yah masuk.


Rupa2nya banyak perkara dah berlaku kat sekolah ni sepanjang cuti. yang paling mengejutkan ialah kecurian laptop kak shimah semasa raya haji ari tu. Laptop dia letak dlm kabinet bilik dia tapi dpt jugak dicapai oleh malaun mana tah. Tgk dalam CCTV tak ada sape pulak yg masuk pejabat. Repot kat polis, boleh diorang kata orang dalam yg buat. Then satu lagi ialah kecurian besi penutup longkang. Wah nampaknya sekolah ni jadi lombong duit la buat pencurik2. Aku pon tak tahu nak kata apa. Pak Guard bukan tak ada, berkawal siang malam, boleh jugak benda yang mcm tu hilang.


Nanti esok2, jgn pulak keta cikgu pulak yg hilang!! :-)



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...