Saturday, December 5, 2009

Dah selamat sampai Pilah

Assalamualaikum wmt wbh..

Alhamdullilah, kitorang dah selamat sampai pilah semalam lebih kurang 7.15 petang, bertolak semalam dalam jam 11 pagi. Semalam ikut jalan Gua Musang, rupanya save dlm 100km jugak. Patut org suka ikut jln Gua Musang. Kalau balik KL ikut jln nih lagi dekat, dalam 4-5 jam boleh sampai. Biasa kalau jalan Jerangau-Jabor aku ambik masa 9 jam. Tapi ralat pasal jalan dari Karak ke Simpang Pertang mcm ular kena palu, pening family aku. Sepanjang perjalanan tak ade apa2, cuma hujan lebat je sesetengah tempat. Kat Manchis ngan Simpang Durian ada air naik sikit tapi tak la sampai atas jalan. Tapi yang pentingnya dah selamat sampai. Aku ingat nak survey jalan ikut Temerloh pulak, jalan tu tak adelah bengkang-bengkok...:-)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...