Wednesday, December 16, 2009

Belum settle lagi

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

Ansuran 
kereta utk bulan 11 aku belum bayar 
lagi, masa tak ada. Hari tu dah nak bayar tapi mesin deposit 
pulak tutup. Bukan tak ada duit, ada tapi tak cukup, hehehe.. Bukan apa, 
budget ada, tapi dah banyak lari, maklumlah musim cuti2 malaysia ni. Tuharikan
balik kelantan, pas tu berapa kali pulak gi hotel tu hotel nih, sikit sebanyak tertarik jugalah
selai dua note yang dah diprepare dlm wallet tu. Tapi ingat dapat jugak settle kot psl mungkin 
akaun rimau aku akan terisi tak lama lagi dgn duit claim jaga PMR tuhari. Tidak pon boleh guna 
wang ihsan rm500 nnt. Tu dapat gaji bulan 12 nnt, 2-3 hari lagi. Rasanya bulan nih aku last bayar 
avanza psl wife aku kata dia nak sambung bayar. Bulan ni wife aku mula dapat gaji dg48, so aku lapang
la sikit. Tapi banyak lagi psl keta nih tak settle terutama spectra tuh. Baru ni wife aku terlanggar buntut lori masa 
nak 
gostan, pecah lampu belakangtu belum ganti  lagi.Lepas tu   tayar spectra tu ponlain mcm je. Ada bunyi bila jalan, tu nak kena tengok jugak. Avanza pon macam tu jugak, enjin dia dah rasa lain macam, berdesir dan macam berat je...hujung2 tahun nih tu lah dia...
:-)


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...