Tuesday, December 22, 2009

Dah beres!!!

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

Alhamdulillah, dah habis tanda pagi tadi lebih kurang jam 8.20 pagi dan wife aku pun agaknya kejap lagi selesailah kot. Skrip yang KP kitorang hantar balik pon dah sama2 sampai pagi tadi. Banyak jugak kerja2 rumah yg aku geram nak buat, dah pon aku buat pagi tadi mcm basuh dua2 buah keta, kemas rumah sikit2. Lepas dah habis tanda pagi tadi aku gi tabur baja tahi kambing yang tinggal setengah beg lagi kat pokok2 pisang dan pokok2 pinang tu. Nanti beli lagi. Tengahari tadi keluar Pilah beli tiket mak aku nak balik malam esok, tapi tak ada. Yang ada hari sabtu malam Jumaat. Bila dah beli baru perasan, kenduri rumah abg Kamal keesokkannya, tapi nak buat macamana, dah beli. Tengah2 kemas tadi jumpa 2 keping postcard yang anak2 aku beli dulu, nasib baik gambarnya lain. Tadi aku dah scan dan kejap lagi nak upload. Masa tengah2 bergolek dgn wife aku tadi dapat pulak mesej dari Lang Amir kata malam nih ada kenduri kat surau sempena aniversary salah seorang jemaah kitorang,  murah rezeki....hehehe....:-)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...