Saturday, December 12, 2009

Badan tak sihat pulak..


السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

Dah 3 hari tak post blog nih, sibuk la sikit dalam masa mesyuarat 3 hari nih.  Agaknya terlampau sibuk, badan pon jadi tak sihat. Mula2 rasa sakit tekak n batuk2 sikit, suara pon garau semacam, lepas tu badan rasa lemah2. Semalam wife bagi ubat demam 2 bijik, lega sikit. Nnt jap lagi nak gi klinik.

Masa mesyuarat hari tu aku dpt dalam 250 skrip utk ditanda dalam 17 hari. Ingatkan boss nak 10 skrip hari terakhir, tapi rupa2nya hari kedua dah nak kena hantar, so malam tu aku berjagalah sampai jam 2.30 pagi. Bila nak masuk tido dah tak boleh lelap sampai jam 4.00 pagi. Itulah agaknya salah satu punca badan tak sihat. Gi mesyuarat pagi tu melepek la sampailah tengahari tu aku telan 2 bijik panadol. Stop dulu tanda kertas, agaknya malam nih mula balik.

Hari tu mak aku telefon bila nak datang ambik dia, alamak kesiannya. Aku sebenarnya mmg dah teringat kat dia dan mmg nak gi ambik hari ni, tgk2 dia dah telefon. Agaknya dah boring and lama sgt kat sana, lagi pon hari tu aku mmg janji nak dia dtg balik ke sini. Mak oiii, rindu woi...:-)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...