Tuesday, December 22, 2009

Dah nak selesai

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
Aku
baru jer
balik solat
subuh jemaah
kat   surau    tadi.
Masuk ni baru 3 kali
sejak cuti. Patut cuti2 nih
dapat kerap sikit solat subuh
kat  surau,  ikut kemampuanlah.
Macam biasa wife aku ada kat sebelah
nih tgh menanda skrip dia. Dia tu pon tengah
kalut nak menghabiskan skrip tu, aku ingat ada dalam
30 skrip lagi. Dia kalut psltakut tak sempat, masa pon tak
banyak lagi, banyak masa terbuang psl byk benda lain yg nak
kena bagi komitmen jugak, lagipon calon nih jawab panjang2 dan
soalan yang sama. Alhamdullilah, aku rasa hari nih habislah aku menanda.
Tinggal dalam 13 skrip je lagi. Pagi nih boleh selesai kot, lagipon ni tinggal yg
hujung2, calon tak menjawab sgt dah, kalau menjawab pon melalut2 je.. So masa
yang ada nnt bolehlah rasanya buat mana2 kerja yg tertangguh, terutamanya basuh kereta. :-)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...