Saturday, November 7, 2009

Result PTK..

Result PTK yang aku ambik bulan 8 baru ni dah keluar...stil band 3/3 macam dulu jugaaak, tapi kali ni dorang pakai abjad pulak B/B...sama latu. dah 3 kali ambik tu la jugak result dia....rasa macam nak give-up pon ada...ada satu chance lagi.. kalau tak kena tunggu time base je la... lama lagi tu...

Baru2 ni berlaku perubahan dalam perjawtan psl ramai dah naik pangkat pindah.. member aku cg razali sblm ni PK koko dah naik jadi pk hem pulak, cg elmy dr ketua bidang dah naik jd pk koko, mcm tu jgk cg masri dah jd pk koko jgk. Aku nak kata jeles tu jeles juga tapi rasa gembira jgk utk dorang. tapi bila kenang balik pasal diri sendiri, aku dok mcm nih jugak, rasa dah dekat 7-8 tahun aku jd ketua bidang nih, tak kemana2 lagi still di sekolah yg sama, rs terkilan pon ada. Aku rasa aku antara yg awal dpt DG44 nih n dpt pgg ketua bidang, dulu rasa jgk kembang lubang hidung psl org lain yg lg senior tak dpt lg DG44, antara org yg untung, tapi sekarang ni DG44 dah melambak2 dan ada yang lebih junior dr aku dah dapat DG44 P2 lagi tuh... Dulu dorang target aku tak lama akan dilantik jd PK, tunggu punya tunggu x de pon, dok mcm tu jgk sampai la ni.. Rasa dok kat pasoh ni mcm org x peduli pon. Rasa tak ade lagi cg2 kat pasoh ni dinaikkan pangkat n bertugas di sekolah lain. Kalau cg dari sekolah lain dtg sini naik pangkat adalah.. Aku rasa makin lama kat sini mcm tunggul kayu pulak...lama-lama reput pulak...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...