Sunday, November 29, 2009

Cerita kat Royal Bintang hari tu..

My view point of...

Hari selasa lepas wife aku bawak kami anak beranak pegi bermalam kat royal bintang seremban, saja je nak tido hotel psl lama dah tak gi cuti2 malaysia. Nak g jauh tak de masa sgt, so seremban pon kira jadilah. Ni bukan cuti2 sgt, pasal petang selasa dan pagi rabu tu dia ada lecture, so kitorang je la yg berkurung kat bilik, tapi petang tu sempat jugak budak2 ni mandi kolam, tapi tek la best sgt, psl kolam kat royal ni open sgt, dekat dengan dewan makan, aku pon segan jugak nak mandi, so tgk2 dorang je la.


bilik 838 (mcm tajuk cerita DVD jer??)


nurin, adib & nafisah


hmm..

Lepas check out, kitorang gi window shooping kat jusco dan aku tunaikan janji nak belikan nurin ipod sebagai hadiah UPSR dia, tapi bukan ipod, cuma sony walkman je, fungsinya lebih kurang samalah, murahlah sikit. tapi si Adib ni pulak merajuk psl aku tak belikan beg sekolah ben10 dia, tapi nurin dah la dpt sony walkman tu, wife aku pulak belikan dia DVD slumdunk. bukan tak nak belikan beg tu, tapi harganya masyaAllah, rm 89.90!. Ye la harga tu bukan kisah sgt pon tapi cuma beg sekolah je harganya sampai cenggitu. Sebelum tu dah g parkson, beg ben10 jugak, harganya rm 79.90. Adui, bagi tahu dia tunggu dulu jgn beli lagi, kita tgk dulu, tapi dia tak faham. Mulalah tunjuk muka seposen dia, geram pon ada, marah pon ada.

amboi, amboi, amboi...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...