Tuesday, November 24, 2009

Assolah tuhairun minannaum!!!

BANG, BANGUN BANG, SUBUH!! Fuh, pagi tadi dpt jugak solat subuh kat surau, dah lama nak buat tapi faham2 jelah kan, hehehe...tu pon siap kunci jam lagi. Bila sampai rumah baru pukul 6 pagi, biasa aku malas nak tidur semula lepas bangun pagi takut badan lemah, TAPI memandangkan masa byk lagi, baring2 la, mmg x boleh lelap, keputusannya seperti yang diduga, badan lemah semacam.

SUNGGUH KUTERHARU!!! Semalam gi surau bagi tau dorang aku x dapat nak bersama malam ni psl aku dengar dorang nak buat sikit perbincangan psl upacara korban hari raya haji nih. Aku tak dpt join psl wife aku ajak bermalam kat hotel royal bintang kat seremban, tapi rupa2nya dorang nak buat sikit jamuan surau, orang sebelah rumah bagi sumbangan. Bila dorang dengar aku tak dapat attend malam nih, dorang sepakat nak anjakkan jamuan mlm ni ke malam besok supaya aku dapat join sama. Aduih, aku tak tahu nak ckp apa. Tahu jamuan tu kecik, tapi disebabkan aku dorang sanggup anjakkan. Rasa malu pd diri sendiri...

INI TAK ADIL!!!! Malam tadi aku bukak planner nak tandakan event2 yang nak diisi sepanjang cuti ni. Bila tgk jadual guru bertugas cuti ni, rasa terkejut jugak psl aku dan kak mis kena 4 kali, sedangkan GKMP lain kena 3 kali je, nasbi kena 2 kali, shimah pon kena 3 kali. Nak msg kak mis dah lewat sgt. Nak bagi tau dia jugak aku x dpt duty pd 11/12 dan x dpt attend mesy guru pd 29/12 psl ada mesy spm.Tak kisah kena banyak, tapi kena adillah..hehehe..tu kena kira!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...