Saturday, September 26, 2009

Masih di kelate lagi..




Hari ni sabtu...aku masih di wcy lagi. esok balikla...pukul berapa, tgk keadaan dulu, kalau mak aku sampai awal, awal la sikit bertolak balik. Dijangka mak aku sampai belah pagi, pasal dia sampai kl petang. Hingga hari ni, dah byk da pegi jalan, pasar malam 2x, pasar tani pon dah pegi. Tak ade apa sgt yang menarik...sama je dgn tempat lain cuma sini lagi besar. DVD pon da dpt tapi dvd transformer dapat pulak versi panggung. Aku dah mintak anak sedara carikan yang versi master punya. Tgk la kejap lagi ade ke x. And sorang lagi anak sedara aku bg tau ada kedai dvd kat jalan hamzah. nnt nak g tengok..

Hari tu pd 23/9 ialah birtday nafisah, beli kek buah je and sambut bertfday nurin sekali untuk esoknya (24/9). Nurin dah 12 tahun n fisah dah 4 tahun. Beli kek sebijik n suruh anak sedara beli ayam goreng. Nurin pon dah nak kena buat IC pulak...Alahai dah besar anak kau sorang ni... tgh nak isi borang ke sekolah berasrama penuh...huhuhu.

Balik raya kali ni penuh kejutan. Anak sedara aku sporang tu tiba-tiba je dah ada anak pulak daaah. Kahwin bulan lima ari tu, tapi aku tak tahu langsung, tiba-tiba je hari tu nak buat majlis cukur jambul. terkejut badak pakcik!!! Aku langsung x dibagitahu..Iye la kalaupon perkahwinan luarbiasa, at least bagi tau la.. Pasal ni nnt aku cerita kemudian.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...