Thursday, September 17, 2009

Corner Sofa Court Mammoth..








Dalam bulan 6 lepas kitorang ada order set sofa sudut kat court. harganya pon boleh tahan. Masa order, dorang ckp kena tgg sebulan, wife aku kata ok la, bukan nak kejar apa pon... So dalam sebulan, sofa tu sampailah. Masa tu aku x de kat umah, gi mesyuarat kat manatah, dah x igt. wife aku pon sain la watikah penerimaan..hehehe.. tapi dalam pd tu dia pon bingung mcm mana nak psg sofa tu, mcm pelik je...so dia tgg aku balik. Bila aku balik, nak cuba susun mcm yang court iklankan, tak dpt...aku perasan stu seat tu dia bagi 2 dan seat yg kedua tak ada. So lepas tu kitorang gi bg tau court siap gambar sekali (yang kat atas tu). Diorang pon janji akan ambil perhatian, tapi siap tanya lagi, kalau dah tanda tangan penerimaan, susah sikit la, tapi diorang janji nak cuba tolong. 2-3 minggu senyap je, kitorang pegi lg sekali nak follow up. Ok diorang tgh usahakan. Then seminggu lepas tu dorang call kata sofa tu dorang salah hantar, yg dorang hantar tu set sofa yg lebih mahal, patut kitorang untung la...kata dia. then diorang akan dtg lepas raya nnt nak tlg susun. Ok lah, kotirang tgg je. tapi aku rasa dorang nak temberang, aku pasti set sofa ni dorang silap anta. saatu unit dorang tak bagi, tapi tersalah bagi 2 unit yg sama. korang tgk sendirilah, orng rabun pon boleh tahu. And aku dah cari n simpan keratan iklan dalam suratkhabar bulan 6 dulu tu.. Agaknya dorang nak lepas tangan.. Aku tunggu dorang dtg..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...