Saturday, July 7, 2012

Daah beli dah...

Dalam 2 minggu lepas, ada orang datang jual komputer tablet myIman di sekolah abe. Abe interseted jugak, pasal abe mmg berhajat nak beli satu sebagai ppe (pembantu peribadi elektronik). Harganya rm600. Tapi abe tak beli pasal abr berhajat nak beli tablet yang dah lama abe nak iaitu jenama i-mobile. Ada 2-3 orang cikgu yg beli tablet myIman ni. Dan kebetulan pulak hujung minggu tu abe bukak facebook ada offer dari i-mobile untuk tablet i-note, harganya rm 559. Apalagi esoknya abe gi seremban dan terus sambar satu. Masa nak test tak dapat pasal plug dia dua pin yg kecik tu. Terus abe bawak balik. Dah caj, tak boleh on jugak. Esok lantas abe terus gi tukar lepas hantar nurin. dapat set baru dan abe amat puas hati. Masalahnya sekarang, tablet ni tak ada casing. susah jugak abe nak pegang dan nak bawak ke hulu ke hilir. satu lagi screen protector yang abe pasang sendiri tu tak cantik, gelembung sana sini. Hari ni abe ingat nak gi Terminal One nak cari casing, pasal masa beli hari tu, salesman kata casing i-note ada jual di situ..

2 comments:

Rusmanb said...

Jumpa ke casing tu? Saya pun dah lama cari casing dan screen protector untuk imobile inote. Kalau ada tolong update ye. Terima kasih. Salam

Cikgu Die said...

sy dah jumpa casingnya tapi x fit sangat dan agak longgar, jadi kena lekat doubletape kat belakang. screen protector tu boleh pakai mana2, kalau x padan boleh potong sdr..

Skrg ni sy x pakai casing tu lagi. sy guna cover buku catatan yang saya jumpa di stationary, mmg fit dan puas hati, berzip lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...